فنجانِ غزل فنجانِ غزل .

فنجانِ غزل

انواع پمپ هاي خلا فروشگاه آنلاين شو

انواع پمپ هاي خلا  فروشگاه آنلاين شو

پمپ  وكيوم خشك

پمپ هاي  وكيوم خشك  وكيوم كمي دارند و بيشتر در محيط هاي خورنده كه انواع ديگر پمپ هاي  وكيومقادر به كار نيستند مورد استفاده قرار مي گيرند. مقدار  وكيومfinal نهايي توليد شده در اين مدل ؛ بين يك تا ده ميلي متر جيوه است. پمپ  وكيومبدون روغن مدل هاي مختلفي دارد. به عنوان مثال ، مدل اجرايي در محيط هايي با فشار هوا بالا و پمپ  وكيومديافراگم در محيط هاي مختلف استفاده مي شود. از پمپ  وكيومvac دستي در مصارف خانگي نيز استفاده مي شود.

 

انواع پمپ هاي  وكيوم به سه دسته كلي تقسيم مي شوند: پمپ هاي  وكيومvac خشك كه به آنها پمپ هاي  وكيومoil بدون روغن نيز گفته مي شود. پمپ  وكيومring حلقه روغن كه به آن پمپ  وكيومروغن گردشي و در آخر پمپ  وكيومring حلقه آب نيز گفته مي شود كه به آن پمپ  وكيومآب در گردش نيز گفته مي شود. در زير هر يك از آنها را توضيح خواهيم داد.

پمپ  وكيومvac خشك مزاياي زيادي دارد. اين دستگاه عمر طولاني دارد و اصطكاك نسبتاً كمي دارد. همچنين عمليات  وكيوم  با اعمال فشار انجام مي شود و از روغن در آن استفاده نمي شود. حجم دستگاه كم است و علاوه بر ساكت بودن ، هيچ آلاينده اي ندارد. قيمت پمپ  وكيومvac خشك نيز پايين است.

خريد پمپ وكيوم VALUE مدل VE160N
خريد پمپ وكيوم VALUE مدل VE180N

 

پمپ  وكيومring حلقه روغن

عملكرد اين نوع پمپ هاي  وكيومدوار است و داراي دو تيغه است كه توسط روتور 180 درجه مي چرخد. در اين نوع دستگاه ها ، هوا از يك طرف وارد مي شود و سپس فشار كم از طريق پمپ  وكيومoil روغن توليد مي شود. از طرف ديگر بيرون مي آيد.

مهم است كه اين دستگاه هميشه روغن كافي داشته باشد ، در غير اين صورت عملكرد آن مختل مي شود ، زيرا روغن علاوه بر عايق ، خنك كننده و روغن كاري قطعات مختلف را نيز بر عهده دارد.

يكي از محبوب ترين و پركاربردترين مدل هاي پمپ  وكيومvac ، كه براي جابجايي انواع گازها و مايعات استفاده مي شود ، پمپ  وكيومآب در گردش است. اين نوع پمپ هاي  وكيومانواع مختلفي از جمله تك پروانه ، پروانه دوبل (كه در آن دو پروانه نقش دو پمپ را دارند) و پمپ  وكيومpump آبي با بيش از دو پروانه. قبل از شروع عمليات ، لازم است كه داخل محفظه پمپ را با مقدار مشخصي (كمي كمتر از مركز بدن) با آب بپوشانيد.

در اين مدل پمپ  وكيوم، مصرف برق در مقايسه با ساير مدل ها كمتر و بازده آن بيشتر است. اين دستگاه داراي لرزش كم و همچنين به دليل ساختار يك تكه است. ميزان خطا كم است. ويژگي ديگر پمپ  وكيومvac آب اين است كه نيازي به روغن كاري داخلي ندارد.

 

نحوه كار در اين دستگاه ، به صورت يك فرايند مكش تكراري ، ايجاد فشار كم براي  وكيومvac و گازهاي خروجي از اگزوز. اين مدل از پمپ هاي  وكيومداراي وزن سبك بوده و كارايي آن از مدل قبلي بالاتر است. مدل هايي با ابعاد كوچك براي ايجاد شكاف هاي كوچك مناسب هستند. اين نوع پمپ هاي  وكيومقيمت مناسبي دارند و سر و صدا و لرزش كمتري دارند.

پمپ  وكيومvac آب در گردش

 

قيمت پمپ وكيوم VALUE مدل VE135N

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۹:۱۲ توسط:sam موضوع: